Καθαρισμός Χαλιών

Ταπητοκαθαριστήριο - Καθαρισμός Χαλιών & Μοκετών

Εμπιστευτείτε τον καθαρισμό των χαλιών – μοκετών σας στη Steam Way και δείτε τα χρώματα τους να ξαναζωντανεύουν, την υφή τους λεία και μαλακιά, σαν καινούρια! Αφήστε μας να τα περιποιηθούμε όπως ξέρει ένας ειδικός και διατηρήστε τα για πολλά χρόνια.

Γιατί να επιλέξετε τη Steam Way

30ετη εμπειρία στο χώρο

Εμπιστοσύνη & Αξιοπιστία

Ρεαλιστικές Τιμές

Ευχαριστημένοι Πελάτες

Χρήση καθαριστικών φιλικά προς το περιβάλλον

Παράδοση & Ταχύτητα

Τιμοκατάλογος Υπηρεσιών

Στις παραπάνω τιμές δεν συμπεριλαμβάνεται ο Φ.Π.Α. 24%
Η ελάχιστη χρέωση αφορά το σύνολο της παραγγελίας.
Διαβάστε τους παρακάτω Όρους και Προϋποθέσεις SteamWay.gr

• ΡΕΛΙ 5,50€/m + Φ.Π.Α.
• ΚΡΟΣΣΙΑ ΑΠΛΑ 15,00€/m + Φ.Π.Α | ΚΡΟΣΣΙΑ ΜΠΕΖ 20,00€/m + Φ.Π.Α • ΚΡΟΣΣΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΡΑΦΤΑ 25,00€/m + Φ.Π.Α.
• ΚΡΟΣΣΙΑ ΧΕΙΡΟΣ/ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΑ από 130,00€/m + Φ.Π.Α
• ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ – κατόπιν συμφωνίας
• ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ: ΑΝΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ 30€ (υποχρεωτική)

Εξυπηρετούμε στην Αττική

Πιστοποιητικό Ποιότητας

Τα ταπητοκαθαριστήρια Steam Way είναι πιστοποιημένα για την ποιότητά τους αλλά και για τις υπηρεσίες που προσφέρουν στους πελάτες τους. 

ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΣ Ο ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΧΑΛΙΩΝ;

Η παρατεταμένη χρήση χωρίς τον συνιστώμενη συχνότητα καθαρισμού αφαιρεί τη λάμψη
Τα χαλιά, για να διατηρούν τις ιδιότητές τους και να είναι αισθητικά άρτια, έχουν ανάγκη από τακτικό επαγγελματικό καθαρισμό. Η συχνότητα του καθαρισμού πρέπει να είναι ανάλογη της χρήσης. Μια καλή συχνότητα πλύσης είναι ανάλογη με αυτή της πλύσης των κουρτινών.

 

ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΦΘΕΙΡΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΛΥΣΙΜΟ;

Τα χαλιά δεν φθείρονται με το πλύσιμο. Αντιθέτως, το πλύσιμο είναι ο μοναδικός τρόπος να διατηρούν την αρχική τους εικόνα για δεκαετίες. Η παρατεταμένη χρήση χωρίς ή με ελλιπή καθαρισμό προκαλεί μη αναστρέψιμες αλλοιώσεις στα χρώματα και στο πέλος του χαλιού. Χαλιά τα οποία αγοράστηκαν από την εταιρεία μας πριν από τουλάχιστον πενήντα χρόνια και πλένονταν ανελλιπώς, διατήρησαν την όψη τους παρά το πέρασμα ετών. Επομένως, η επαγγελματική μας εμπειρία μας ωθεί στο συμπέρασμα ότι τα χαλιά που πλένονται πριν λερωθούν αρκετά διατηρούν την αρχική τους εικόνα για δεκαετίες. Το μοναδικό μειονέκτημα της τακτικής συντήρησης είναι το κόστος.

 

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΔΙΝΟΥΜΕ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΓΙΑ ΚΑΘΑΡΙΣΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΚΑΘΑΡΙΖΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΤΠΙΤΙ;

O καθαρισμός χαλιών στο σπίτι δεν είναι και τόσο καλή ιδέα, αφού εκεί δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν επαγγελματικά βιοδιασπώμενα απορρυπαντικά ούτε φυσικά να γίνει ξηρός καθαρισμός. Υπάρχουν, όμως, και άλλοι λόγοι που συντείνουν στη λύση του ταπητοκαθαριστηρίου. Ο βασικότερος είναι το στέγνωμα. Αν το στέγνωμα δε γίνει σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους χωρίς υγρασία αλλά και μακριά από τον ήλιο που διαβρώνει τα χρώματα, τότε το χαλί θα καταλήξει είτε ξεβαμμένο είτε με κατάλοιπα υγρασίας. Κάτι δηλαδή που είναι πολύ συνηθισμένο στο πλύσιμο στο σπίτι.

 

ΠΩΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΠΛΥΣΙΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΧΑΛΙΩΝ

Όλοι οι τάπητες που πλένουμε μετρούνται, μήκος επί πλάτος, και έτσι βγαίνει το εμβαδόν τους. Βάσει λοιπόν των τετραγωνικών μέτρων του τάπητα, υπολογίζεται και η τιμή που θα χρεωθεί το πλύσιμό του (ισχύουσα τιμή πλυσίματος / τετραγ. μέτρο). Στους μικρούς τάπητες ισχύει το τρέχον μέτρο (ελάχιστη υπολογιζόμενη διάσταση κάθε πλευράς το 1 μέτρο).

 

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΜΕ ΧΡΕΩΣΤΙΚΗ/ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ;

Μπορείτε να πληρώσετε με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα καθώς κατά την παράδοση διαθέτουμε POS μηχάνημα μαζί του.

  • Τα παραλαμβανόμενα είδη θεωρούνται μεταχειρισμένα.
  • Τα κρόσσια θεωρούνται αναλώσιμα και δεν αναγνωρίζονται φθορές.
  • Κατά την παραλαβή ο πελάτης υποχρεούται να επισημάνει στον παραλήπτη, τυχόν φθορές που αφορούν τα είδη του.
  • Ο λεπτομερής έλεγχος των ειδών γίνεται στο χώρο μας και εάν διαπιστωθεί φθορά που δεν έχει προαναφερθεί, ο πελάτης ενημερώνεται. Σε περίπτωση μη ανταπόκρισης, δεν φέρουμε καμία ευθύνη.
  • Για τυχόν αλλοιώσεις ή ελαττώματα που έχουν προκληθεί στο παρελθόν απο εξωτερικούς παράγοντες, δηλαδή από τρίτους, δεν φέρουμε καμία ευθύνη.
  • Ο πελάτης υποχραιούται να ασφαλίσει ο ίδιος τα είδη του.
  • Καθαρισμός και επιστροφή σημαίνει ότι ο πελάτης πρέπει να παραλάβει τα είδη του εντός 10 εργάσιμων ημερών από τον καθαρισμό τους, διαφορετικά ισχύουν οι τιμές φύλαξης.
  • Σε περίπτωση μη αποδοχής των ανωτέρω από τον πελάτη, τα είδη επιστρέφονται χωρίς καμία επεξεργασία και με χρέωση του ποσού των 10€ πλέον φόρων σε αντίτιμο των εξόδων παραλαβής και παράδοσης των ειδών.
  • Η φύλαξη των ειδών ισχύει έως 18 Δεκεμβρίου εκάστου έτους. Μετά την πάροδο αυτού του χρονικού ορίου ισχύουν επιπλέων χρεώσεις φύλαξης.
  • Ο πελάτης που θα επιλέξει φύλαξη και για το επόμενο έτος πρέπει να εξοφλήσει τον λογαριασμό του, το ίδιο έτος της παραλαβής.
  • Μετά την πάροδο 2ετίας από την ημερομηνία παραλαβής τα είδη θεωρούνται αζήτητα και η επιχείρηση έχει κάθε δικαίωμα να προβεί σε κάθε νόμιμη ενέργεια χωρίς καμία προειδοποίηση, προκειμένου να απελευθερώσει το χώρο που καταλαμβάνουν.
  • Τα είδη παραδίδονται στον αναγραφόμενο δικαιούχο ή νόμιμο πληρεξούσιό του μαζί με την επιστροφή του αντιγράφου παραλαβής τους.
  • Εάν κατά την επιστροφή των ειδών, του προκαθορισμένου ραντεβού ο πελάτης δεν εξοφλήσει το λογαριασμό του, τα είδη του ξαναεπιστρέφονται στην έδρα μας και χρεώνεται εκ νέου με το ποσό των 10€ πλέον φόρων για έξοδα κίνησης, όπως και εάν απουσιάσει την καθορισμένη ημέρα του ραντεβού χωρίς να μας έχει ενημερώσει.
  • Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να ακυρώσει ραντεβού επιστροφής των ειδών του εφόσον ειδοποιήσει μία ημέρα πρίν, κατά προτίμηση πρωινές ώρες.
  • Το ταπητοκαθαριστήριο δεν έχει καμία ευθύνη μετά την παράδοση των ταπήτων στο χώρο του πελάτη.
  • Οι τιμές* για τις χρεώσεις των υπηρεσιών μας, γίνονται βάσει τιμοκαταλόγου της ιστοσελίδας μας www.steamway.gr οι οποίες προσαρμόζονται ξεχωριστά, ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε πελάτη. *(ανανεώνονται με κάθε νέο έτος).
  • Ο πελάτης υποχρεούται να ενημερώσει για ιδιαίτερους λεκέδες που έχουν τα είδη του, στο τηλεφωνικό κέντρο πριν την παραλαβή τους.
  • Για ιδιαίτερους λεκέδες ενδέχεται να προκύψουν επιπλέον χρεώσεις, για τις οποίες ο πελάτης θα ενημερώνεται μέσω του συστήματος ποιοτικού ελέγχου.
  • Για να γίνει η παραλαβή των ταπήτων σας, θα πρέπει να τα έχετε τυλιγμένα σε ρολό. Ισχύουν επιπλέον χρεώσεις εάν ο πελάτης επιθυμεί στρώσιμο ή ξέστρωμα αυτών.
  • Ελάχιστη χρέωση ανά παραλαβή: Ναι.
  • Ελάχιστη προκαταβολή ανά παραλαβή 20€.
  • Στις τιμές τιμοκαταλόγου δεν περιλαμβάνεται ΦΠΑ.
  • Το παρόν είναι ιδιωτικό συμφωνητικό μεταξύ της εταιρίας και του πελάτη, οι οποίοι και αποδέχονται τους παρά πάνω όρους.

Είπαν για εμάς

Παρά πολύ καλή δουλειά,τα χαλιά ηταν πεντακαθαρα και πολυ μαλακά, ούτε καινούργια δεν ήταν έτσι. Ευχαριστούμε για τις υπηρεσίες σας.
Γιάννης Ανδρέου
Ιδ. Υπάλληλος
Η παραλαβή έγινε Σάββατο (ημέρα που με βόλευε), τα παιδία στο φορτηγό μου έκαναν 30 λεπτά πριν τηλέφωνο όπως ενημέρωσα στο γραφείο γιατί λείπω συχνά απ το σπίτι. Το πλύσιμο ήταν άψογο, το μεταξωτό χαλί έλαμψε ξανά!!!
Μαρία Μάρκου
Ιδ. Υπάλληλος

Επικοινωνήστε μαζί μας

ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ