Καθαρισμός Χαλιών

Ταπητοκαθαριστήριο - Καθαρισμός Χαλιών & Μοκετών

Εμπιστευτείτε τον καθαρισμό των χαλιών – μοκετών σας στη Steam Way και δείτε τα χρώματα τους να ξαναζωντανεύουν, την υφή τους λεία και μαλακιά, σαν καινούρια! Αφήστε μας να τα περιποιηθούμε όπως ξέρει ένας ειδικός και διατηρήστε τα για πολλά χρόνια.

Γιατί να επιλέξετε τη Steam Way

30ετη εμπειρία στο χώρο

Εμπιστοσύνη & Αξιοπιστία

Ρεαλιστικές Τιμές

Ευχαριστημένοι Πελάτες

Χρήση καθαριστικών φιλικά προς το περιβάλλον

Παράδοση & Ταχύτητα

Πιστοποιητικό Ποιότητας

Τα ταπητοκαθαριστήρια Steam Way είναι πιστοποιημένα για την ποιότητά τους αλλά και για τις υπηρεσίες που προσφέρουν στους πελάτες τους. 

ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΣ Ο ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΧΑΛΙΩΝ;

Η παρατεταμένη χρήση χωρίς τον συνιστώμενη συχνότητα καθαρισμού αφαιρεί τη λάμψη
Τα χαλιά, για να διατηρούν τις ιδιότητές τους και να είναι αισθητικά άρτια, έχουν ανάγκη από τακτικό επαγγελματικό καθαρισμό. Η συχνότητα του καθαρισμού πρέπει να είναι ανάλογη της χρήσης. Μια καλή συχνότητα πλύσης είναι ανάλογη με αυτή της πλύσης των κουρτινών.

 

ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΦΘΕΙΡΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΛΥΣΙΜΟ;

Τα χαλιά δεν φθείρονται με το πλύσιμο. Αντιθέτως, το πλύσιμο είναι ο μοναδικός τρόπος να διατηρούν την αρχική τους εικόνα για δεκαετίες. Η παρατεταμένη χρήση χωρίς ή με ελλιπή καθαρισμό προκαλεί μη αναστρέψιμες αλλοιώσεις στα χρώματα και στο πέλος του χαλιού. Χαλιά τα οποία αγοράστηκαν από την εταιρεία μας πριν από τουλάχιστον πενήντα χρόνια και πλένονταν ανελλιπώς, διατήρησαν την όψη τους παρά το πέρασμα ετών. Επομένως, η επαγγελματική μας εμπειρία μας ωθεί στο συμπέρασμα ότι τα χαλιά που πλένονται πριν λερωθούν αρκετά διατηρούν την αρχική τους εικόνα για δεκαετίες. Το μοναδικό μειονέκτημα της τακτικής συντήρησης είναι το κόστος.

 

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΔΙΝΟΥΜΕ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΓΙΑ ΚΑΘΑΡΙΣΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΚΑΘΑΡΙΖΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΤΠΙΤΙ;

O καθαρισμός χαλιών στο σπίτι δεν είναι και τόσο καλή ιδέα, αφού εκεί δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν επαγγελματικά βιοδιασπώμενα απορρυπαντικά ούτε φυσικά να γίνει ξηρός καθαρισμός. Υπάρχουν, όμως, και άλλοι λόγοι που συντείνουν στη λύση του ταπητοκαθαριστηρίου. Ο βασικότερος είναι το στέγνωμα. Αν το στέγνωμα δε γίνει σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους χωρίς υγρασία αλλά και μακριά από τον ήλιο που διαβρώνει τα χρώματα, τότε το χαλί θα καταλήξει είτε ξεβαμμένο είτε με κατάλοιπα υγρασίας. Κάτι δηλαδή που είναι πολύ συνηθισμένο στο πλύσιμο στο σπίτι.

 

ΠΩΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΠΛΥΣΙΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΧΑΛΙΩΝ

Όλοι οι τάπητες που πλένουμε μετρούνται, μήκος επί πλάτος, και έτσι βγαίνει το εμβαδόν τους. Βάσει λοιπόν των τετραγωνικών μέτρων του τάπητα, υπολογίζεται και η τιμή που θα χρεωθεί το πλύσιμό του (ισχύουσα τιμή πλυσίματος / τετραγ. μέτρο). Στους μικρούς τάπητες ισχύει το τρέχον μέτρο (ελάχιστη υπολογιζόμενη διάσταση κάθε πλευράς το 1 μέτρο).

 

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΜΕ ΧΡΕΩΣΤΙΚΗ/ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ;

Μπορείτε να πληρώσετε με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα καθώς κατά την παράδοση διαθέτουμε POS μηχάνημα μαζί του.

Συναινώ στη χρήση των προσωπικών μου δεδομένων από την εταιρεία καθαρισμού, STEAM WAY ΒΑΣ. ΜΠΟΥΡΑΣ & ΣΙΑ ΕΕ.

 Τα παραλαμβανόμενα είδη θεωρούνται μεταχειρισμένα, μεμονωμένα τεμάχια και όχι τμήμα κάποιου συνόλου. Ουδεμία ευθύνη αναγνωρίζουμε για την αλλοίωση των χρωμάτων, ή ελαττώματα που οφείλονται στην κατασκευή τους, ή για τυχόν αλλοιώσεις από τρίτους. Τα κρόσσια θεωρούνται αναλώσιμα και δεν αναγνωρίζονται φθορές.

 Κατά τη παραλαβή, ο πελάτης υποχρεούται να επισημάνει στον παραλήπτη, τυχόν φθορές που αφορούν τα είδη του.

 Ο πελάτης υποχρεούται να ασφαλίσει ο ίδιος τα είδη του.

 Τα είδη που παραλαμβάνονται για σκέτο καθαρισμό χωρίς φύλαξη, επιστρέφονται άμεσα και δίχως χρονικά όρια από τον πελάτη. Η εταιρία ενημερώνει τηλεφωνικά ή με sms ότι τα είδη είναι έτοιμα ώστε να οριστεί ραντεβού επιστροφής τους. Αν τυχόν εντός τριών ημερών ο πελάτης δεν επικοινωνήσει με την εταιρεία θα ισχύσουν τιμές φύλαξης.

Τα είδη που παραλαμβάνονται για Καθαρισμό με Φύλαξη, είναι ετοιμοπαράδοτα από τις 10 Οκτωβρίου και μετά εκτός αν έχει σημειωθεί στο δελτίο παραλαβής κάτι άλλο.

• Η ΦΥΛΑΞΗ ισχύει από 1η ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ έως και 18 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ κάθε έτους.

Τα είδη που θα παραμένουν στην αποθήκη μας, πέραν και τις 18 Δεκεμβρίου του έτους παραλαβής τους,

α) θα πρέπει να εξοφληθούν όλες οι εργασίες τους και
β) θα χρεωθούν φύλακτρα για κάθε νέα περίοδο φύλαξης που θα παραμένουν.

Μετά την πάροδο 2ετίας από την ημερομηνία παραλαβής, τα είδη θεωρούνται αζήτητα, εφόσον ο πελάτης δεν ενδιαφερθεί να εξοφλήσει τον λογαριασμό τους και η εταιρεία έχει κάθε δικαίωμα να εκποιήσει μέρος ή σύνολο αυτών για την αποπληρωμή του λογαριασμού τους, ή να τα απορρίψει ως άχρηστα εάν αυτά δεν έχουν κάποια αξία, ή ακόμα και να τα κάνει Δωρεά σε κάποιο κοινωφελή οργανισμό προκειμένου να απελευθερώσει το χώρο που καταλαμβάνουν.

Τα είδη είτε επιστροφής , είτε φύλαξης παραδίδονται πάντα στον αναγραφόμενο δικαιούχο ή νόμιμο πληρεξούσιό του μαζί με το αντίγραφο παραλαβής τους.

Η παραλαβή και η παράδοση είναι δωρεάν, εάν όμως κατά την επιστροφή των ειδών, του προκαθορισμένου ραντεβού ο πελάτης δεν εξοφλήσει το λογαριασμό του, ή αν απουσιάζει χωρίς να μας έχει ενημερώσει και δεν παραλάβει, τα είδη του επιστρέφονται στο ταπητοκαθαριστήριο με χρέωση για αναίτια έξοδα κίνησης με το ποσό των 15,00€ + φπα.

Τυχόν ακύρωση για οποιοδήποτε λόγο προγραμματισμένου ραντεβού παράδοσης καθαρισμένων ειδών , θεωρείται αποδεκτή μέχρι την προηγούμενη της παράδοσής τους, διαφορετικά η ακύρωση επιβαρύνει τον πελάτη και η νέα αποστολή τους χρεώνεται.

Ο πελάτης έχει το δικαίωμα ακύρωσης μόνο με τη συνομιλία εκπρόσωπου μας μία ημέρα πριν και όχι την ίδια ημέρα του ραντεβού του ή με μήνυμα, διαφορετικά ισχύουν χρεώσεις.

 Το ταπητοκαθαριστήριο δεν έχει καμία ευθύνη και δεν αναγνωρίζει φθορές και λεκέδες μετά την παράδοση των ειδών στο χώρο του πελάτη ,πέραν των 24ωρών.

 Σε περίπτωση παραλαβής και επιστροφής ειδών χωρίς καμία επεξεργασία ή άλλη υπηρεσία γιατί ο πελάτης άλλαξε γνώμη για οποιοδήποτε λόγο, ισχύουν έξοδα κίνησης.

Οι τιμές για τις χρεώσεις των υπηρεσιών μας , γίνονται πάντα βάση του τιμοκαταλόγου της ιστοσελίδας μας: www.steamway.gr οι οποίες προσαρμόζονται ξεχωριστά και ανάλογα με τίς ανάγκες των ειδών του κάθε πελάτη, ανανεώνονται δε με κάθε νέο έτος.

Οι τιμές ενδέχεται να αλλάξουν ή να διαμορφωθούν χωρίς καμία ενημέρωση, ανάλογα με τις ανάγκες.

Οι Τιμές , τα Είδη και τα Μέτρα δεν καθορίζονται από τον πελάτη και τηλεφωνικά. 

 Ο πελάτης υποχρεούται να ενημερώσει για ιδιαίτερους λεκέδες ή φθορές των ειδών του κατά την παραλαβή.

 Ισχύουν τιμές υπηρεσιών ανά τεμάχιο εκτός καθαρισμού όπως: ξέστρωμα, στρώσιμο, απολύμανση, απόσμηση, ξελέκιασμα κτλ.

 Οι τιμές για τον καθαρισμό σε μικρούς τάπητες κάτω του μέτρου, υπολογίζονται τρέχον μέτρο.

 Οι τάπητες για την παραλαβή τους θα πρέπει να είναι τυλιγμένοι σε ρολό και δεμένοι.

 Η ελάχιστη χρέωση ανά παραλαβή είναι 35.00€.

 Ελάχιστη προκαταβολή ανά παραλαβή : 20.00€.

 Σε όλες τι τιμές των υπηρεσιών μας δεν περιλαμβάνεται ΦΠΑ 24%.

 Το ΦΠΑ είναι υποχρεωτικό και υπολογίζετε ξεχωριστά στις υπηρεσίες.

 Το παρόν είναι ιδιωτικό συμφωνητικό μεταξύ της STEAMWAY με τον πελάτη.

Είπαν για εμάς

Παρά πολύ καλή δουλειά,τα χαλιά ηταν πεντακαθαρα και πολυ μαλακά, ούτε καινούργια δεν ήταν έτσι. Ευχαριστούμε για τις υπηρεσίες σας.
Γιάννης Ανδρέου
Ιδ. Υπάλληλος
Η παραλαβή έγινε Σάββατο (ημέρα που με βόλευε), τα παιδία στο φορτηγό μου έκαναν 30 λεπτά πριν τηλέφωνο όπως ενημέρωσα στο γραφείο γιατί λείπω συχνά απ το σπίτι. Το πλύσιμο ήταν άψογο, το μεταξωτό χαλί έλαμψε ξανά!!!
Μαρία Μάρκου
Ιδ. Υπάλληλος

Επικοινωνήστε μαζί μας

ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ